[LUGOS] web

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Sep 30 00:14:47 CEST 2006

SELinux v Fedori 2..5 služi za lažjo nastavitev in analizo varnostne
politike za cel sistem - ima gui. V osnovi imaš strict (strogo) in
targeted (tarčno) varnostno politiko, lahko pa uporabiš tudi custom
(prilagojeno), le da moraš za vsako spremembo varnostne politike tudi
narediti shutdown/restart -  morda prime tudi kak trik z odjavo prijavo
sej in restartom procesov, vendar še tega nisem testiral (in raje ne
bi). Ob naslednjem zagonu traja tudi pol ure ali več da SELinux na novo
preračuna varnostno politiko za stare datoteke in poišče še tiste nove,
ki padejo notri na novo, ter pomeče kakšne ven. Čas velja za Athlona XP
2200+, tako, da če imaš Pentium III lahko mirne duše pelješ punco na
lepše za par ur. Sicer pa SELinux tule verjetno nima nobene zveze in je
OT, razen, če se mu zmeša ali ima kak bug - to je pa malo verjetno.

LP, Jože