[LUGOS] web

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Sep 29 20:43:38 CEST 2006

Saj ni važno. Moj je 2.6.17-1.2187_FC5, a navaden, brez kakršnihkoli
sprememb. Naredil sem neko spremembo na tcp_mtu (omogočil sem avtomatsko
prilagoditev, zdaj se ne spomnim kako točno se nastavitev imenuje - iz 0
sem jo menjal v 1) kot je rekel Tadej. Zadeva se obnaša malo boljše,
tvoj URI pa popolnoma enako. Jaz menim, da gre za ill-minded site.

LP, Jože