[LUGOS] JFS po izpadu elektrike?

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Sep 28 07:29:37 CEST 2006

Howdy!

> Ja, saj vem... dober nasvet. Vendar me vseeno en majčken firbec matra kaj in
> zakaj uporabljate drugi... ter seveda kakšne so vaše "preživetvene"
> izkušnje. ;-)

Jaz že kar nekaj let povsod uporabljam XFS. Ena mašina se mi redno
(recimo dvakrat tedensko) temeljito sesuje (pa ne zaradi izpadov
elektrike), pa v enem letu takega obnašanja še nisem imel težav z
vsebino datotečnega sistema.

--

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc