[LUGOS] JFS po izpadu elektrike?

Žiga Böhm Ziga.Boehm at vseved.net
Thu Sep 28 02:16:47 CEST 2006

Dne četrtek, 28. september 2006 2:00 je Jure Pečar napisal(a):

| Sodeč po postih na jfs mailing listi je zadeva še vedno bolj tako tako.

Aha, bom še to pregledal... Zankrat sem iskal izkušnje uporabnikov prek
forumov določenih distribucij in na splošno s pomočjo Googla. Hvala (za
očitno) idejo! Včasih človek res spregleda kaj, kar mu stoji skorajda pred
nosom... :-)

| In kaj boš tako zahtevnega poganjal na šibkejši mašini, da bi se moral
| sekirati zaradi razlike v območju merske napake? :)

Strežnik, ki streže dobesedno "vse živo" in je zanj vsak prazni CPE cikel
zlata vreden... ;-)

| Uporabi fs, ki mu najbolj zaupaš in ki ga najbolje poznaš.

Ja, saj vem... dober nasvet. Vendar me vseeno en majčken firbec matra kaj in
zakaj uporabljate drugi... ter seveda kakšne so vaše "preživetvene"
izkušnje. ;-)