[LUGOS] [Razpis M©©] Programska opr ema za pouèevanje in uèenje

Iztok Umek iztok at dergan.net
Fri Oct 6 23:08:20 CEST 2006

On Fri, Oct 6, 2006, Joze Klepec <joze.klepec at siol.net> said:

Veliko govoril ampak malo povedal. Jaz govorim cisto prakticno. Prakticno
vsi uspesni projekti danes se financirajo predvsem iz zasebnega kapitala.
Le neuspesni se se vedno skusajo prisesati na drzavne seske. Lahko
pogledas malce naokoli in primerjas uspesnost takih projektov v ZDA
(financiranje predvsem iz zasebnih sredstev) in EU (financiranje z obilno
drzavno pomocjo) in bos videl konkurencnost. Airbus in trenutne tezave so
zivi primer.

Drustva kot so LUGOS v ZDA uspesno obstajajo pa ne zaradi drzavne pomoci.
Drznem si reci, da ravno zaradi pomanjkanja le te.

Grebenje po drzavnem denarju, hkrati pa pritozevanje, ces da prevec pobere
od place za dohodnino je pac jalovo pocetje. Ravno zaradi tega ste v
Sloveniji premalo konkurencni v primerjavi z ostalimi.

Takrat ko tehnika in inovativnost postane odvisna od drzavnega
sponzorstva, takrat je pac konec napredka.

Dovolj politike, to je moj zadnji post na to zadevo.