[LUGOS] Kloniranje diska s programom dd

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu Nov 23 10:03:46 CET 2006

Ja ja, kar se tice obrazlozitve zakaj in koko bos to uporabljal mi je
zdaj jasno
- nek produkcijski sistem, ki se ga ne dira, spreminja se samo baza, ki pa je
itak verjetno na kaksnem SAN-u?

Kar se tice pa SW/HW RAID-a... ne vem nic. Ne vem niti ali je to SATA/IDE/SCSI
zadeva. Ce je SATA/IDE potem je 90% da gre za fake RAID, to je SW RAID
z legacy
gonilnikom v BIOS-u plus pripadajocim gonilnikom za OS. Sploh pa se
redko zgodi,
da je ze kar na plati prilotan kaksen resen RAID kontroler.

Ce ne uporabljas LVM-ja in nimas ravno 10+ particij na disku ti za tole
priporocam partimage/partimaged. Zadeva je sila preprosta in dela prek mreže.
Bekapiras (partimage) sicer vsako particijo posebej vendar samo
podatke, ki jih
lahko on-the-fly kompresiras in posiljas direktno na server
(partimaged), lahko
pa jasno tudi na USB disk.

http://www.partimage.org/

lp,B