[LUGOS] Kloniranje diska s programom dd

Linux User linuxuser at process.si
Wed Nov 22 18:58:09 CET 2006

Kar se tiče RAID-a, ta hip ne morem točno povedati, bi moral pogledati.
Vsekakor je strojna zadeva, ki je na matični plošči. Naredil sem ga z
utility-jem, ki ga je možno zagnati takoj po POST-u. Pri instalaciji
Windowsa sem sicer moral naložiti nek driver, da je sploh videl disk,
vendar dvomim, da ima to kaj veze s tem, da bi bil raid v resnici
softwareski (serverjev je več, na nekaterih zaradi posebnih zahtev teče
Windows, na drugih Linux).

Ne, ne bi delal backupa, ki bi ga periodično obnavljal. Gre za to, da
postavim server in ko je končan, naredim klon. Na njem se kasneje
spreminja samo podatkovna baza, za backup katere pa skrbim s cronom in
nima veze z mojo težavo. Res je cilj vsega tega čim krajši downtime,
torej zamenjava diska s klonom, osvežitev baze, pa je stvar končana. Kot
vidiš, ni nevarnosti, da bi bil disk že "partially corrupt" in bi si
pokvaril backup.

LP

Blaz Podrzaj pravi: