[LUGOS] java problem

Gregor Berginc gregor.berginc at gmail.com
Wed Nov 22 17:31:36 CET 2006

Andrej,

> Korenski imenik je biotextEngine/, v vsakem od končnih imenikov pa so
> *.java datoteke. Dva dni sem se igral s postavljanjem -classpathov in
> -sourcepathov in zdaj mi ni več jasno kako naj zadevo poženem.

Prevest ti je stvar uspelo? Naceloma je to najlazje narest z uporabo
kratke ant skripte (ce ant-a nimas, ga instaliraj z interneta).
Skripto ti prilagam. Naredi mapo medline, znotraj katere odpakiras
tvoj biotext paket. V mapo medline kopiraj se build.xml skripto in
zazeni ant (v mapi medline). Ta ti bo ustvaril output direktorij in
prevedel vse .java datoteke.

Pri zaganjanju je vecji kriz, ker znotraj paketa ne najdem glavne main
metode. Ena je v razredu GenericXMLParser, ampak s to ne mores
startati programa, zato predvidevam, da bos moral main metodo spisat
sam. Odpri ta razred in poglej tudi metodo usage(), v kateri imas
navedene nastavitve, ki jih razredu lahko podas preko njegove metode
main.

> Superclass je datoteka NodeHandler v mapi biotextEngine/xmlparsers/.

Kaj tocno pricakujes od Superclassa? Obicajno se s tem izrazom misli
razred, ki ga drugi razsirjajo, zato mi ni povsem jasno, kaj ima veze
z vsem skupaj :(. Razen seveda, ce imas namen implementirat kaj
svojega nad tem...

lp,
Gregor

--