[LUGOS] java problem

Andrej Kastrin andrej.kastrin at siol.net
Wed Nov 22 15:28:35 CET 2006

Živjo,

vem, da to ni mailing lista namenjena Javi, ampak po netu mrgoli raznih
mailing list in ne bi rad brcal v temo... Skratka, problem je sledeč:
rad bi prevedel in pognal aplikacijo, ki ima naslednjo strukturo imenikov:

biotextEngine/utils/
biotextEngine/xmlparsers/
biotextEngine/xmlparsers/medline/

Korenski imenik je biotextEngine/, v vsakem od končnih imenikov pa so
*.java datoteke. Dva dni sem se igral s postavljanjem -classpathov in
-sourcepathov in zdaj mi ni več jasno kako naj zadevo poženem.
Superclass je datoteka NodeHandler v mapi biotextEngine/xmlparsers/.

Lepo prosim bolj izkušene od mene, da mi pomagajo s kakšno sugestijo,
kje naj začnem...

LP, Andrej

PS: source datoteka je dostopna na naslovu:
http://biotext.berkeley.edu/code/medline-schema/MedlineParser.tar.gz