Re: [LUGOS] Težava z računalnikom

Damjan slemo01 at siol.net
Thu May 4 20:15:00 CEST 2006

Ko prižgem računalnik nič ne zapiska, saj ne more, ker ni noter zvočnika.
Monitor se ne prižge, je v sleep mode.

Zadaj osn. plošče so 4 lučke in te gorijo, kar je normalno saj so takrat ko
je rač. deloval tudi gorele.
Saj če daš baterijo ven in nazaj noter se resetira bios ali ne?

Tudi cmos sem resetiral z jumperji.
Prav tako ne deluje lučka na tipkovnici. Matična nima nobenega napihnjenega
kondenzatorja.

lp
Damjan