[LUGOS] Težava z računalnikom

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at gmail.com
Thu May 4 19:16:14 CEST 2006

On Thu, 2006-05-04 at 19:05 +0200, Damjan wrote:
> Imam en PCX računalnik a ko ga prižgem se monitor ne prižge.
> Računalnik je intel 1200 mhz, zamenjal sem ram, grafično, napajalnik,
> monitor, baterijo, a še vedno nič. Vse to kar sem menjal sem pobral iz
> delujočega PC-ja.
>
> Monitor se sploh ne prižge. Na osnovni plošči gori lučka, prav tako gorijo
> na osnovni plošči zadaj 4 lučke, ko sistem zaženem ventilator nad
> procesorjem, ter disk laufata normalno, samo monitor ne deluje.

A ti ob vklopu karkoli zapiska? Omenjas lucke - to verjetno ni kasen
display, ki ti prikazuje kode?
Probaj resetirat bios, lahko bi bile napacne nastavitve.
Pregled maticno, ce ma napihnjene kondenzatorje (na slo-techu je dober
clanek, kako odkriti, ce so fuc in kako jih zamenjati).

Kaj pa je to, da monitor ne deluje - gre v sleep mode ali je normalno
prizgan, le da slike ni na njem?

Ce imas moznost, zamenjaj se cpu, da vidis, ce ni ta fuc.