[LUGOS] thunderbird move

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Mar 23 15:56:26 CET 2006

Jao.

V glavnem jaz uporabljam direktno mozillin TB, da razčistiva stvar. Tam
se pojavljajo cele mape kot datoteke ime_podimenika.mdb v text/MIME
obliki. Nekje v mapi imaš tudi sporočilna pravila s končnico ..dat, tudi
besedilna datoteka. To ti mora precej zadoščati za identifikacijo
računa, če imaš podobno situacijo.

--
Lep pozdrav!
Have a nice day!