[LUGOS] thunderbird move

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Thu Mar 23 15:35:00 CET 2006

Uf, cela zmeda v tem /Mail
Ne stekam cisto ...

situacija je, da imam tri accje; v /Mail so listani po folderjih
pop.prviacc.si
pop.drugiac.si
pop.tretjiacc.si
Local folders

Ce grem v local folders imam dalje podmape prvega(main) accja in njegove
podmape, ki sem jih tvoril, dami razparcelira posto; med njimi sam
Inbox.sdb (folder), ki ima cca 600 mega

En folder nazaj, se pravi /Mail pa ima tudi pop.prviacc.si podfolderje,
med njimi inbox, ki ima prav tako cca 600 mega; nima pa pop.prviacc.si
folder podmap, ki sem jih tvoril.

Kateri je zdaj v bistvu moj pravi inbox?

lp
M.