[LUGOS] Multihoming: T-2 in SiOL

Nejc Skoberne nejc at skoberne.net
Thu Mar 23 15:41:34 CET 2006

> Mogoče še to ... če uporabljaš zmeraj iste ip-je za openvpn, potem bi
> šlo kar z 'route' - dodaš host route. Ali pa mogoče napišeš eno skripto
> (ip-up oz. ppp-up, če openvpn uporablja ppp ?), ki bo dodala prave poti
> v routing tabelo.

Ja, to sem že razmišljal, vendar se tukaj pojavi problem: torej kolikor razumem
je ideja, da na tem mojem gatewayu naredim takole:

route add a.b.c.d gw.t-2.net

kjer je a.b.c.d IP od drugega OpenVPN endpointa. Na ta način bi ves promet do
a.b.c.d strežnika šel preko T-2.

Problem nastane, ker na tem gatewayju teče recimo tudi SMTP strežnik (mail.domena.si,
ki kaže na IP od SiOLa). Torej če bi jaz hotel s strežnika a.b.c.d priti na mail.domena.si,
to ne bo delovalo, ker mi bo gateway/SMTP strežnik poskušal odgovoriti po T-2 linku,
request bo prišel notri pa po SiOLovem ...

Torej nekako bi bilo treba še na strežniku a.b.c.d navesti, da je se do SiOLovega IPja
hosta mail.domena.si (so tudi ftp.domena.si in drugi ...) pride preko IPja od T-2. Kako?

> To je bolj kot ne za linux ... kolikor vem, na bsd-jih ni iptables in ip
> ... samo verjetno imajo kaj tem dvema podobnega.

Ni ne ... iščem kaj primernega.

LP, Nejc