[LUGOS] Multihoming: T-2 in SiOL

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Thu Mar 23 15:26:34 CET 2006

Nejc Skoberne wrote:
> Zdravo.
>
> Čeprav me bolj zanima, kako bi tole naredil na FreeBSDju, mi mogoče lahko
> tudi tukaj kdo pomaga.
>
> Torej sedaj imam v gateway strežniku 3 mrežne kartice, ena je
> priklopljena
> na SiOL ADSL, druga na T-2.
>
> Kako bi najlažje dosegel, da bi nekatere storitve (v konkretnem
> primeru OpenVPN)
> potekale recimo preko T-2 povezave, vse ostale pa kot doslej preko
> SiOL povezave?
> Če prav razumem to ne dela "kar tako", saj operacijski sistem za vse
> [...]
Mogoče še to ... če uporabljaš zmeraj iste ip-je za openvpn, potem bi
šlo kar z 'route' - dodaš host route. Ali pa mogoče napišeš eno skripto
(ip-up oz. ppp-up, če openvpn uporablja ppp ?), ki bo dodala prave poti
v routing tabelo.

Verjetno se da kaj sčarati tudi z uporabo iptables (v postrouting tabeli?).

To je bolj kot ne za linux ... kolikor vem, na bsd-jih ni iptables in ip
... samo verjetno imajo kaj tem dvema podobnega.

lp, Rok