[LUGOS] Linux in slovenske banke

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at gmail.com
Mon Mar 20 18:00:26 CET 2006

On Mon, 2006-03-20 at 17:48 +0100, Mitja Podreka wrote:
> živijo
>
> Rad bi se spustil v elektronsko bančništvo in uredil dostop do ene od
> bank preko interneta. Ker mikrosoftu vedno manj zaupam (moje luknjaste
> XPje zaženem le še občasno za video-chat), bi rad tudi za to uporabljal
> mojega Debiana.
> Katera slovenska banka je najbolj "Linux friendly"?
> Kakšne so vaše izkušnje in katere "delujoče" možnosti imam?

Jaz ze vec let uspesno uporabljam skb.net za zasebne namene in cca. pol
leta tudi v poslovne namene. Vec kot zadovoljna stranka :)

Avtentikacija poteka preko uporabniskega imena in enkratnega gesla, ki
ti ga zgenerira mala napravica, v katero vpises tvoj pin.

Zadeva je zato povsem prenosljiva in jo lahko uporabis tudi v kaksnem
net kafeju.

Placujes lahko v tujino, kupujes/prodajas devize, prenasas med racuni...

lp