[LUGOS] qmail tuning

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Mon Mar 13 08:40:58 CET 2006

On Mon, 13 Mar 2006 08:22:00 +0100
Matija Jekovec <matija.jekovec at rsklan.com> wrote:

> Gledal sem vmstat, samo mi, vsaj na prvi pogled, ne pomaga prav veliko.

Glej zadnji stolpec, wa (io wait), ki ti pove, koliko procentov časa si procesor vrta po nosu in čaka, da mu disk vrne zahtevane podatke.

> Ali obstajajo še kakšna druga orodja in način za iskanje ozkih grl.

vmstat, iostat, sar, top ... in trezno razmišljanje ;)

> 15%-20% časa-> procesor je polno obremenjen, tečejo qmail-smtpd procesi
> in drweb (anti virus).

pričakovano

> 80%-85% časa -> procesor je skoraj popolnoma razbremenjen, qmail-qstat
> pa počasi izpisuje zmanjševanje vrste.

smrdi po io waitu

> Ta drugi del mi je sumljiv, poleg tega pa mi ni jasno, kaj pomeni izpis
> qmail-qstat: Kaj so sporočila v vrsti, ki še niso bila preprocesirana?

Vržeš to v google in prebereš :)
Recimo na drugem mestu je swsoft kb article, ki govori o tem, da je feature "reject mail to nonexistnent user" na voljo šele od 7.5.3 naprej, ker se je folk pritoževal s točno istim simptomom kot ga opažaš ti.

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/