[LUGOS] samba in PDC

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Tue Jun 27 14:52:59 CEST 2006

On Tuesday, June 27, 2006, 14:38:48, Ales wrote:

> Torej omrezje A je trenutno, ki ze vsebuje PDC-a, omrezje B pa kamor je
> bil PDC-b streznik namenjen. Za cas konfiguracije sem PDC-b konektal v
> omrezje A (ki ze vsebuje PDC-a). Konfiguriral sem ga seveda za drugo
> domeno. Ali je torej možen vzrok, da se sedaj v omrezje A ne morem vec
> konektati v domeno zaradi omenjene konfiguracije? Zakaj

Ne, to ne bi smel biti problem (dokler imata PDCja različni imeni in
različna IPja). Vklopi na tvojem PDCju natančnejše logiranje, in glej kaj se
dogaja, ko se poizkusiš prijavit v domeno.

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

Established technology tends to persist in spite of new technology.
       -- Blauw's Law