[LUGOS] samba in PDC

Ales kavka14 at gmail.com
Tue Jun 27 14:38:48 CEST 2006

Jernej Simončič wrote:

>Kako to misliš, "prav tako kot PDC"? PDC za drugo domeno, ali kot PDC za
>isto domeno? Ena domena ima lahko en PDC, ostali strežniki naj bodo ali BDC,
>ali pa navaden domain member.

Ja konfiguriral sem ga prav tako kot PDC (namenjen za drugo mrezo) a za
cas konfiguracije sem ga priklopil na omrežje v katerem je sedaj problem.

Torej omrezje A je trenutno, ki ze vsebuje PDC-a, omrezje B pa kamor je
bil PDC-b streznik namenjen. Za cas konfiguracije sem PDC-b konektal v
omrezje A (ki ze vsebuje PDC-a). Konfiguriral sem ga seveda za drugo
domeno. Ali je torej možen vzrok, da se sedaj v omrezje A ne morem vec
konektati v domeno zaradi omenjene konfiguracije? Zakaj

PS: Config file, ki je sedaj na PDC-a (in je bil pred omenjeno
konfiguracijo dodatnega PDCja) sem priložil v prejšnjem mailu.

--
Aleš Curk :)

+ CALLTO://alescurk (Skype)