[LUGOS] Zamrznjeni procesi "updatedb"

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed Jun 14 13:20:07 CEST 2006

Howdy!

Pri NFS-ju vsaj deloma pomagata dve stvari:
1.) uporaba opcije soft - to pomeni da bo NFS client v primeru težav
prej in lepše 'kreširal'
2.) uporaba automounterja. Pri tem drugem nastaviš timeout za umount na
velikostni red nekaj minut, vsekakor pa le nekoliko dlje kot je tipišen
razmik med dostopi do tega FS iz tvojih aplikacij. Tako bo po možnosti
remote FS itak umountan večino časa in bo manjša verjetnost, da bo stvar
mountana med sesutjem NFS serverja. Pa še opcija soft (iz prve točke) bo
tako v polnosti izkoriščena.

--

Peace!
  Mkx

-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc

Your business will assume vast proportions.