[LUGOS] Zamrznjeni procesi "updatedb"

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed Jun 14 13:05:31 CEST 2006

On sre, 2006-06-14 at 11:14 +0200, Jure Koren wrote:

> Pusti jih, naj tečejo. Ničesar ne obremenjujejo, le load average je višji, ker
> so vedno v vrsti, ki čaka na CPU (ampak nikoli ne dobijo nobenega cikla, ker
> ko so na vrsti ne morejo narediti ničesar, saj čakajo jedro).

Ma ja... sam estetski pa tud niso...

to me je že večkrat mučilo, a se da NFS nastavit da preprosto ko se
odklopi vsem programom ki hočejo kaj z omenjenimi fajli počet pove, da
to ne gre, namesto da bi blokiral?

... ravno včeraj sem opazil da tako mimogrede "zamrznejo" vsa
nautilusova okna vključno z namizjem dokler se NFS spet ne mounta ...

no, a se da to kako nastavit bolje?

bye
andraž