[LUGOS] "High availability"

Iztok Umek iztok at dergan.net
Tue Jul 18 08:05:34 CEST 2006

On Mon, Jul 17, 2006, Jernej Horvat <j+lugos at aufbix.org> said:

> Naceloma vsak spodoben resolver "rotira" zapise, ki jih dobi.
>
> Kaksen resen "fail over" s ten me mores delati.
>
> Slo bi pa, ce bi tvoj "master DNS" imel moznost menjati IP na tisti IP,
> ki deluje, ampak to zahteva par skript in "single point of failure" je
> povezljivost/delovanje streznika, ki testira delovanje IPjev....
>
> "pravi" nacin je BGP, ampak to je spet druga storija....

Ne, pravi nacin ni BGP. BGP je kompliciran in potrebuje vzdrzevanje. Pa se
vsaj C klaso (v ZDA se vecjno) moras imeti.

Ce imas na istem sajtu dva ISPja. Potem uporabis kak NAT sistem v
kombinaciji z DNSom, ki je sposoben zaznavati take napake (LinkProof je en
od teh. Ampak le to tu uredi le ce imas vse na enem mestu in se gres
prakticno multihoming. Lahko uporabis tudi vec ISPjev (ne samo dva) in
tudi ce ti ISP da le pescico IPjev na uporabo (cetrtino ali se manj C
klase). V tvoj DNS potem zapises namesto A zapisa NS zapise (kazalec na
DNS IPje v omrezjih razlicnih providerjev ki tece na LinkProofu) in potem
LinkProof poskrbi za ostalo.

Ce pa gre za vec streznikov in hoces doseci visoko zanesljivost te
aplikacije ali pa ti stvar laufa na vec geografskih lokacijah ki so med
seboj nepovezane (ali pa ce so povezane), potem pa vzames kaksen
AppDirector global in je stvar resena.

P: Zadnje case profesionalno delam izkljucno na tem podrocju (HA ISPjev,
HA applikaciji, HA varnostnih naprav etc...).