[LUGOS] "High availability"

Jernej Horvat j+lugos at aufbix.org
Mon Jul 17 18:58:43 CEST 2006

Nejc Skoberne said the following on 17.7.2006 17:29:

> V tem primeru mora "probavanje" vseh (od DNS strežnika) vrnjenih IPjev podpirati
> tudi sama aplikacija, ne? Koliko aplikacij to sploh podpira?

Naceloma vsak spodoben resolver "rotira" zapise, ki jih dobi.

Kaksen resen "fail over" s ten me mores delati.

Slo bi pa, ce bi tvoj "master DNS" imel moznost menjati IP na tisti IP,
ki deluje, ampak to zahteva par skript in "single point of failure" je
povezljivost/delovanje streznika, ki testira delovanje IPjev....

"pravi" nacin je BGP, ampak to je spet druga storija....