[LUGOS] kako sem se lotil open-xchangea oz. trpljenje mladega ...

Janko Harej janko.harej at gmail.com
Mon Jul 17 03:39:35 CEST 2006

Zdravo,

nameščanje vsakega dela programja je res trpljenje. Sam sem probleme
zaobšel tako, da sem uporabil skripte, ki zadeve postorijo v veliki
meri same.

Najdete jih na http://www.open-xchange.org/oxwiki/OXInstallations#head-384104296057aad04a78082df3c92e4233944a10

Trenutno je najbolj živ tretji link.

lp

10.7.06 je Rok <r na rula.net> napisal/-a:

> torej... poskusil vse mozne nacine kompajlanja vendar brez uspeha.. na koncu
> mi je ostala vrv za obesanje ter poskus iskanja pomoci na lugos listi...
> upam da bo vrv romala nazaj v predal...
>
> kar se tice dependencyjev:
> instaliran zadnji java sdk in netbeans + stuff iz java.sun com, in sicer
> jdk-1_5_0_07-nb-5_0-linux-ml.bin, ki se je instaliral na
> /opt/jdk1.5.0_07
> /opt/netbeans-5.0
> netbeans vsebuje tudi tomcat
> (/opt/netbeans-5.0/enterprise2/jakarta-tomcat-5.5.9), ki se odziva na portu
> [...]

Janko Harej
TŠC Nova Gorica