[LUGOS] kako sem se lotil open-xchangea oz. trpljenje mladega ...

Rok r at rula.net
Mon Jul 10 02:04:02 CEST 2006

torej... poskusil vse mozne nacine kompajlanja vendar brez uspeha.. na koncu
mi je ostala vrv za obesanje ter poskus iskanja pomoci na lugos listi...
upam da bo vrv romala nazaj v predal...

kar se tice dependencyjev:
instaliran zadnji java sdk in netbeans + stuff iz java.sun com, in sicer
jdk-1_5_0_07-nb-5_0-linux-ml.bin, ki se je instaliral na
/opt/jdk1.5.0_07
/opt/netbeans-5.0
netbeans vsebuje tudi tomcat
(/opt/netbeans-5.0/enterprise2/jakarta-tomcat-5.5.9), ki se odziva na portu
8080 ter workerji na portih 8005 in 8009, upam da pravilno skonfiguriran ter
povezan s pomocjo (jakarta-tomcat-connectors-1.2.15-src) na apache 2.2
(hello world aplikacija, klicana preko apacha na portu 80 deluje, ostalega
nisem probal)
apache-ant-1.6.5 je bil skompajlan iz sourca
openldap-2.3.24, sicer bore malo konfiguriran k sm pr ldapu dokaj 'frisn'
postgresql-8.1.4, sveze instaliran, prazen, ustvarjen role openexchange ter
baza openexchange s tapravim ownerjem
postgresql-jdbc-8.1-407, skompajlan iz sourca
za mail server mi ze lep cas skrbi postfix z amavisom in podobnimi
malenkostmi. posto pa znam brati z courier-imap v vlogi
imap/imaps/pop3/pop3s

problemi so pa sledeci... ceprav sem delal po enem kupu howtojev, ki jih
najdem na strani
http://www.open-xchange.org/oxwiki/OXInstallations
nisem uspesno skompajlal zadeve...

./configure se izvede uspesno, kot prikazuje
http://www.rula.net/config.log
make pa zajoce...
http://www.rula.net/make.log

dobri ljudje lugosa, prosim pomagajte!