[LUGOS] Katera matična plošča?

Aljosa Spanger aljosa.spanger at siol.net
Fri Jan 20 13:12:12 CET 2006

Andrej Mršek wrote:

> Pozdravljeni!
>
> Ker ne bi rad "v temo brcnil" in se preveč zafrkaval z inštalacijo
> raznih gonilnikov za matično ploščo, me zanima katero matično ploščo
> za  procesorje Pentium 4 (lahko tudi za AMD 64) priporočate. Gre za
> manjši datotečni strežnik (samba z recimo 10-15 precej neaktivnih
> uporabnikov). Predvsem ne bi rad imel težav s SATA podporo in mrežno
> kartico. Matična plošča (enoprocesorska) naj bi bila dobavljiva v
> Sloveniji v reklativno kratkem času, torej kak Asus, Abit, Gigabyte,
> ... itd, cena recimo do 60k SIT.
>

> LP, Andrej

Zivijo,
katera "plata" je tezko vprasanje.
Ni plate za katero bi dal roko v ogenj, da bo delala brez problemov.
Delam na servisu in vidim svasta. Tudi najdrazje plate crkujejo.
Po mojem je smiselno uzeti plato razreda 30 - 40 tisoc SIT.(ASUS, DFI,
INTEL)
Dober uparjen ram ranga 20 - 30 SIT (GEIL).
Seagate ali Maxtor diske alla 200GB.(fajn je ce imajo samsugov RAM)

Ni pa za pretiravat glede na to kar rabis ti.

LP
Aljosa :-)

P.S.
na koncu se pa bos moral odlociti sam in upati, da bo cim manj crkovalo