[LUGOS] Uporaba večih slabih diskov kot enega dobrega

Miha Furlan miha at furlan.biz
Thu Jan 19 20:47:03 CET 2006

Pozdrav!

Vzdržujem nekaj strežničkov, sestavljenih iz relativno starih komponent.
Zmogljivost teh mašin mi popolnoma zadostuje, imam pa probleme z
zanesljivostjo, konkretno trdih diskov. Problem ni v velikosti in številu
diskov: na voljo jih imam več, različnih velikosti, različnih
proizvajalcev, vsem pa je skupno precejšnje število slabih sektorjev in
njihova dotrajanost. Če dva diska dam v raid 1, me to sicer varuje pred
popolno odpovedjo enega diska: kaj takega se mi še ni zgodilo. Ves čas pa
se dogaja izgubljanje podatkov: na mesec jih /lost+found pridobi kakih
10MB...

Ima kdo kakšno idejo, kako naj ravnam s tako slabimi diski, da bodo v
parih/množicah delovali zanesljivo in kvalitetno?

Lep pozdrav,
Miha Furlan