[LUGOS] Katera matična plošča?

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Fri Jan 20 11:20:33 CET 2006

Jurij Reščič pravi:
> Zakaj pa potem ne vzames enega entry-level serverja kake priznane
> firme, ki te pride
> s 3-letno garancijo nekje okoli omenjene vsote?
Sem razmišljal o tej možnosti in ko sem malo preračunaval sem ugotovil,
da so entry level strežniki z enim diskom 80Gb SATA tam nekje okrog 250k
SIT, če samo diske dokupiš, pa RAM na 1Gb napneš in to vzameš original
pri proizvajalcu -  smo skoraj na 400k SIT.

> Hoces imeti 4-5 let mir, a po drugi strani se vedno upas na kake
> varnostne popravke za FC4? :)
> Ze FC3 je sla v legacy...
Mašina bo samo na lokalni mreži, mogoče kak omejen SSH dostop, drugih
servisov razen sambe ne bo. Fizično bo pod ključem v rack omari, tako da
se mi to ne zdi nič kaj kritičnega.
> No, jaz slabo leto poganjam eno MSI socket 939 plato s SATA raidom
> (dva sata diska v sw raid1) brez problema,
> pa 3 leta eno Supermicro dual Xeon masino, tudi dva diska v sw raid1,
> tudi brez tezav.  Poganjam pa Centos 4.2.
Tudi sam imam dobre izkušnje z Abit IC7-MAX ploščo, SATA RAID 2 diska v
sw raid 1  in 1 hot spare, dela b.p. že 2 leti. Zdaj pa nisem nič kaj
spremljal zadev na hw področju in zato sprašujem katero plato, vedno
bolj se nagibam za tisto Intel-ovo, ki jo je predlagal Tomaž Zupan.