[LUGOS] Katera matična plošča?

Jurij Reščič jure at gemini.fkkt.uni-lj.si
Fri Jan 20 09:59:11 CET 2006

Zakaj pa potem ne vzames enega entry-level serverja kake priznane firme,
ki te pride
s 3-letno garancijo nekje okoli omenjene vsote?

>  že nekaj časa obratoval in da se vse stvari slej kot prej pokvarijo).
> Sistem bo predvidoma obratoval 4-5 let in nadomešča sedanjega, ki je
> star več kot 4 leta

... ...

> No, pa smo spet pri mojem vprašanju - katero plato (kakšno s katero
> ima kdo pozitivne izkušnje) mi predlagate za tak strežnik, not bosta 2
> SATA diska 200-250 Gb v mirrorju, kak P4 okrog 3Ghz, 1Gb RAM, gor bo
> verjetno poskubljena FC 4, glavni servis bo samba za lokalno mrežo.

Hoces imeti 4-5 let mir, a po drugi strani se vedno upas na kake
varnostne popravke za FC4? :)
Ze FC3 je sla v legacy...

No, jaz slabo leto poganjam eno MSI socket 939 plato s SATA raidom (dva
sata diska v sw raid1) brez problema,
pa 3 leta eno Supermicro dual Xeon masino, tudi dva diska v sw raid1,
tudi brez tezav.  Poganjam pa Centos 4.2.

Ce bos kupoval po komponentah , ti priporocam plosco s solidnim
supportom - Supermicro, Tyan, mogoce se Asus,
MSI malo manj. Procesor pa v tem trenutku (dvojedrni) athlon 64,
cool'n'quiet'n'zmogljiva stvarca.

Jurij