[LUGOS] Katera matična plošča?

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Fri Jan 20 08:53:13 CET 2006

Joze Klepec pravi:
> Jure Pečar pravi:

> Če povzamem vse skup, vzameš staro škatlo, daš noter nov napajalnik in
> rabljeno plato z Bolhe z novo kartico ali dvema za povezavo xDSL. Vse
> skupaj te z 200Gb HDD ne sme priti 60k. Če pa nameravaš vlagati "v
> razvoj", potem ti odvečna procesorska moč in RAM ne uideta. Kište
> oziroma komponente se navadno amortizirajo šele po petih letih nenehne
> uporabe in bolje je, da so za startne investicije čim cenejše.

Se popolnoma strinjam z vama, da je dovolj ena stara kišta, vendar ...
obstaja nekako nelagoden občutek glede zanesljivosti takega sistema
(glede na to, da je že nekaj časa obratoval in da se vse stvari slej kot
prej pokvarijo). Sistem bo predvidoma obratoval 4-5 let in nadomešča
sedanjega, ki je star več kot 4 leta in popolnoma zadostuje, vendar se
pojavljao določeni problemi glede prostora na diskih, včasih se bios kaj
zaštrika pri zagonu - po varni zaustaviti ob izpadu elektrike, itd,
skratka nimam dobrega občutka in sistem bomo zamenjali, preden se kaj
zgodi. Glede na izkušnje iz preteklosti tak "overkill" ne bo
problematičen, 300.000 za tak server vsaka 4 leta ni nek omembe vreden
strošek za podjetje. Vem, nič mi ne garantira, da ne bo nova kišta po
mesecu dni crknila, vendar ocenjujem, da je tveganje za kaj takega
precej manjše kot pri starem računalniku.
No, pa smo spet pri mojem vprašanju - katero plato (kakšno s katero ima
kdo pozitivne izkušnje) mi predlagate za tak strežnik, not bosta 2 SATA
diska 200-250 Gb v mirrorju, kak P4 okrog 3Ghz, 1Gb RAM, gor bo verjetno
poskubljena FC 4, glavni servis bo samba za lokalno mrežo.

LP, Andrej