[LUGOS] Katera matična plošča?

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Jan 19 19:06:07 CET 2006

Jure Pečar pravi:

> Čisto tako mimogrede - za 10-15 neaktivnih samba uporabnikov kot praviš bi vzel enega starega PCja, kjer bi me mogoče največ koštala dobra 100mbit mrežna kartica. Danes je itak že vse, kar kupiš novega, ob pravilni konfiguraciji dovolj "močno" za nekaj sto ljudi ...

Če povzamem vse skup, vzameš staro škatlo, daš noter nov napajalnik in
rabljeno plato z Bolhe z novo kartico ali dvema za povezavo xDSL. Vse
skupaj te z 200Gb HDD ne sme priti 60k. Če pa nameravaš vlagati "v
razvoj", potem ti odvečna procesorska moč in RAM ne uideta. Kište
oziroma komponente se navadno amortizirajo šele po petih letih nenehne
uporabe in bolje je, da so za startne investicije čim cenejše.

--
Lep pozdrav!
Have a nice day!

Jože Klepec,