[LUGOS] Uporaba večih slabih diskov kot enega dobrega

Miha Furlan miha at furlan.biz
Thu Jan 19 22:13:08 CET 2006

Ja, imam raid 1, ki pa mi pri izgubljanju podatkov bore malo pomaga. Če en
disk odpove, OK, če pa se "pokvari" le del podatkov je pa problem. Očitno
je raid 1 tako "neumnen", da napake iz enega diska preslika na drugega. Se
ne da prepričati programja, da bi v primeru izgube določenih podatkov na
prvem disku označil sektorje, na katerih so bili, za slabe, in identične
podatke iz drugega diska skopiral na druge, zaenkrat še dobre sektorje
prvega diska?

Glede ZFSja: predvidevam, da me checksuming varuje pred uporabo
pokvarjenih podatkov, povrne jih pa ne...