[LUGOS] Čudne težave z delovanjem mreže

Jaka Močnik jaka at gnu.org
Mon Feb 27 14:20:13 CET 2006

On Mon, 2006-02-27 at 14:08 +0100, Marko wrote:
> Občutek imam, da je problem v iptables ali pa v kakšnem prezasičenju
> connectionov. Pomagajte mi razmišljat, ker je zadeva res čudna. Po restartu
> brez, da bilokaj spreminjam spet vse deluje.
hmmm... če prav razumem z iptables preusmerjaš povezave: a je problem
polna tabela za connection tracking? kaj pa pravi syslog ob teh
trenutkih? če je problem res v connection trackingu, potem lahko povečaš
velikost tabele tako, da primerno cifro vpišeš
v /proc/sys/net/ipv4/ip_conntrack_max...

lpJ

e-mail: jaka at gnu.org
w3:     http://fish.homeunix.org/people/jaka/