[LUGOS] Čudne težave z delovanjem mreže

Marko marko at bass.si
Mon Feb 27 14:08:54 CET 2006

Uporabljam Suse 9.2 in sem naletel na čudne težave pri delovanju mreže.
Naj na kratko opišem situacijo. Strežnik ima 2 mrežni kartici (1 zunanja
povezana na WL omrežje in 1 notranja). Zaradi routinga imam nato narejen
tudi virtualni interface (eth0:0), ki skrbi za pravilno preusmerjanje
storitev mysql, remote desktop itd. Problem pa se pojavi, ker povezave
enostavno nehajo vsake toliko časa delovati in se kljub temu, da povezavo na
strežnik fizično še imam preko ssh, očitno tisti virtualni interface ne
odziva več (mysql in druge storitve). Vidim, da paketek pride do strežnika
in je pravilno preusmerjen na notranji IP in dobim odziv nazaj, vendar
komunikacija kot takšna ne deluje v aplikaciji.
Nato ne ostane nič drugega kot da resetiram strežnik, ker zgolj reset
interface-ov ne pomaga (/sbin/rcnetwork restart).
Zamenjal sem že mrežni kartici, switch, kable. Nič ne pomaga.

Občutek imam, da je problem v iptables ali pa v kakšnem prezasičenju
connectionov. Pomagajte mi razmišljat, ker je zadeva res čudna. Po restartu
brez, da bilokaj spreminjam spet vse deluje.

LP
--
Marko