[LUGOS] restart Qmail-a

Bostjan Mercun bostjan at niansis.com
Fri Feb 24 12:53:51 CET 2006

> Do sedaj sem enostavno restartal cel server in počakal da se je računalnik
> na novo postavil :)

U jej. Tako dalec nisem uspel pomislit :)

Ce dodajas uporabnike in domene, moras popravit tudi control/rcpthosts
in control/virtualdomains. Za to pa qmail-newu ni dovolj. Tu imas eno
cisto osnovno skripto, ki vecinoma dela, se pa recimo parkrat v letu
zgodi, da se pri meni qmail pac ni hotel ustavit (ali pa pognat). Za
vsak slucaj naredis potem se "ps aux | grep qmail", da vidis, ce res
dela. Da qmail na novo prebere konfiguracijo, je dovolj, ce posljes HUP
signal qmail-send procesu. Poglej, ce imas /service direktorij z linki
na qmail. V tem primeru lahko naredis vse s svc programom (svc -h
/service/qmail-send recimo). Spodnja skripta pa pac ugasne cel qmail in
ga na novo pozene. Potrebe sicer ni pri spremembi konfiguracije, traja
pa vse skupaj dve sekundi, tako da je vseeno.

#!/bin/sh

qmail_start() {
   if [ -x /var/qmail/rc ]; then
     echo "Starting qmail"
     /var/qmail/rc &
   fi
}

# Stop qmail:
qmail_stop() {
   killall qmail-send
}

# Restart qmail:
qmail_restart() {
   qmail_stop
   sleep 3
   qmail_start
}

case "$1" in
'start')
   qmail_start
   ;;
'stop')
   qmail_stop
   ;;
'restart')
   qmail_restart
   ;;
*)
   echo "usage $0 start|stop|restart"
esac

To daj v nek file, mu daj +x dovoljenje in ga potem pozenes z argumentom
start, stop ali restart.

lp

		Bostjan