[LUGOS] restart Qmail-a

Marko Kadunc marko.kadunc at eplas.si
Fri Feb 24 12:17:14 CET 2006

> Restarta qmail nima. qmail-send je tisti proces, ki ga moras
> ubiti, da
> stvar neha delat. Po tem pozenes /var/qmail/rc in spet dela. Verjetno
> tvoja skripta (z argumentom 'restart') naredi isto.

Ne jaz nimam nobene skripte restart tudi ne vem ali obstaja v qmailu
restart. Jaz samo sprašujem kako se resetira qmail. Oz. kaj je potrebno
narediti da bo novo dodani user v virtualni domeni začel delovati.

> Kje si dobil convert? A si instaliral netqmail paket? Kaj
> tocno naredi?
> Verjeto users/assign datoteko?

Ja ta convert je res skripta kjer se izvede qmail-newu

> Kako si pa do zdaj restartal qmail? S katerim ukazom?

Do sedaj sem enostavno restartal cel server in počakal da se je računalnik
na novo postavil :)

Najlepša hvala za zelo obširen in koristen odgovor.
Stvar je v tem da imam server postavljen (ga nisem sam postavljal) ki mi
deluje in ga ne bi rad podiral ker temu sigurno nisem kos. :)
Dodajam samo kakšne nove userje, registriram kakšno virtualno domeno in
nastavim apacha za spletno stran to je pa vse.