[LUGOS] Ima kdo HP-UX?

BlaY0 b at thz.net
Tue Feb 14 11:41:40 CET 2006

On Tue, 14 Feb 2006, Rok Krajnc wrote:

> Sem mislil, da sem bil dovolj jasen ...

Ne :)

> Nimam dostopa do računalnika s HP-UX-om.
> Imam delovno postajo (oz. bolj točno X-terminal) HP Envizex. Ta postaja
> svoj operacijski sistem naloži iz mreže (v mojem primeru preko tftp iz
> linux strežnika), ta operacijski sistem se potem preko XDMCP poveže
> nazaj na strežnik.
> Tisti operacijski sistem je lahko shranjen tudi na linux računalniku
> (gre samo za nekaj datotek, ki jih postaja naloži preko mreže).

No, zdaj mi je pa vse jasno ;)

> Problem pa je, da s to verzijo, ki jo imam jaz, postaja ne dela na 100
> Mbit mreži - zato bi jo moral popachat.

Dejansko bi rad patchal kernel (dodal gonilnik za 100 Mbit), ki ga naložiš
prek tftp-ja.

Vprašanje je, a prek tftp-ja naložiš samo kernel in potem prek nfs-ja
priklopiš root, ali naložiš tudi sliko early userspace okolja za postajo?

> Patchi obstajajo samo v formatu, ki potrebuje swinstall. Tudi navodila
> govorijo samo o inštalaciji s pomočjo swinstall.
> (Če še kar ni jasno, si predstavljal linux jedro in neke patche zanj,
> patche pa hočeš naložiti na neki x-unix distribuciji, ki nima programa
> patch.)

Vse jasno, vendar se mi zdi, da je tukaj pomembna verzija HP-UX sistema.
Če gre za 11.11 oziroma ti. 11i potem ti lahko pomagam.

> Te patche sem odprl in imajo res nek tekst na začetku, ostalo zgleda pa
> kot nek arhiv (vendar je vse v 'tekstovni' obliki - nobenih čudnih
> 'binarniih' znakov). Poskusil sem jih odpreti s tarom, gzipom - brez

Očitno ne gre za klasični depot paket. Pošlji mi na privat...

lp,B