[LUGOS] Ima kdo HP-UX?

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Tue Feb 14 08:46:16 CET 2006

BlaY0 wrote:

> V bistvu ne vem, če te ravno zastopim? Kaj ima tu zraven opraviti Linux?
> Kaj točno bi ti urejal pod Linuxom?
>
> Ti sw depot paketi so drugače čisto običajni tar paketi, ki imajo
> prependan nek svoj index + še par zadev.
>
> Lahko me kontaktiraš privat, vendar mi točno napiši kaj poskušaš narediti.
>
> lp,B

Sem mislil, da sem bil dovolj jasen ...

Nimam dostopa do računalnika s HP-UX-om.
Imam delovno postajo (oz. bolj točno X-terminal) HP Envizex. Ta postaja
svoj operacijski sistem naloži iz mreže (v mojem primeru preko tftp iz
linux strežnika), ta operacijski sistem se potem preko XDMCP poveže
nazaj na strežnik.
Tisti operacijski sistem je lahko shranjen tudi na linux računalniku
(gre samo za nekaj datotek, ki jih postaja naloži preko mreže).
Problem pa je, da s to verzijo, ki jo imam jaz, postaja ne dela na 100
Mbit mreži - zato bi jo moral popachat.
Patchi obstajajo samo v formatu, ki potrebuje swinstall. Tudi navodila
govorijo samo o inštalaciji s pomočjo swinstall.
(Če še kar ni jasno, si predstavljal linux jedro in neke patche zanj,
patche pa hočeš naložiti na neki x-unix distribuciji, ki nima programa
patch.)

Te patche sem odprl in imajo res nek tekst na začetku, ostalo zgleda pa
kot nek arhiv (vendar je vse v 'tekstovni' obliki - nobenih čudnih
'binarniih' znakov). Poskusil sem jih odpreti s tarom, gzipom - brez
uspeha. Po izgledu sodeč so se mi zdeli shar-ani. Sem poskusil z
unshar-om, ki je dejansko nekaj začel delat (videl je neke datoteke),
vendar na koncu ni bilo iz tega nič.
V bistvu ne vem niti, a gre dejansko za patche, ali so notri shranjene
cele datoteke novejših verzij.

Torej, če ima kdo dostop do kakšnega HP-UX-a, ali pa ve, kako bi se
omenjeni patchi odpakirali in namestili pod linuxom, me prosim
kontaktirajte.

lp, Rok