[LUGOS] home na fat32

polz polz at aufbix.org
Sun Feb 5 23:38:29 CET 2006

> Sicer pa glede uporabe, jaz sem ga odprl, uporabljal 1 teden in ga nazaj
> zaprl, po tem, ko export v pdf ni stimal ena na ena in je delal nekaj po
> svoje. Nardit pdf, ki odraza stanje tvojega dela do mm in sivine oz
> pantona natancno pa so v tem poslu osnove.
Hvala za razlago :).

> 6.0? Kdaj so ze to publishali? v devetdesetih? :) joke,...
Ej, pojma nimam. Sam sem racunalnicar, na svojih racunalnikih pa ze vec kot 5
let nimam ne-unixoidnih OS. Skoraj vsakic, ko pri kakem prijatelju vidim
racunalnik z windows, odkrijem kaj novega, kar je pod KDE bedno in kako
stvar, za katero mi ni jasno, kako jo lahko uporabniki trpijo :).

> Primer izpred 5 min: pol ure se ze jebem z realplayerjem in plugini pod
> linuxi, ker so na rtvslo zamenjali prikaz avdio/video materiala, pa bi
> rad nekaj pogledal. Pod winsi dela sprve.

Ravnokar preverjam zadevo sam. Ja, je zoprno. Kos kode iz JavaScripta, ki je
na www.rtvslo.si:

document.write('<SCR' + 'IPT LANGUAGE="VBScript">\n on error resume next
 \n TRKresult = IsObject(CreateObject("' + TRKClassID + '")) \n </SCR' +
'IPT>\n
'); .

Ce pogledam source strani in realmedia stream odprem direktno s kaffeine,
stvar dela brez problema.

Ti imas moznost - a tudi s firefoxom pod winsi stvar dela s prve ?

> Kot receno, to so bedarije, ampak bedarija na bedarijo za vsakdanjega
> uporabnika mu poje zivce.
Ja, poznam obcutek. Za navadnega uporabnika tudi spodobna dokumentacija in
sporocilo ob napaki ni uporabna, ker bi bilo treba prebrati vec kot 2 stavka,
po moznosti v anglescini :/. Ce ne dela stvar takoj in tako, kot si je
uporabnik zamislil, pa je racunalnik neumna kista, ki si nekaj grdega misli.

> Ko sem si nazadnje postavil linux, sem potreboval (sicer v presledkih)
> skoraj mesec. Ok, nisem nek hud admin, ampak vseeno obcutno vec casa je
> slo kot pod winsi, pa se vedno vse ne dela.
Hmm.. zanimivo. Pri meni izgleda stvar nekako takole:
1. debian base install s CD-ja - cca 20 minut (nikoli ne stopam, se zgodi
preredko - samo, kadar crkne disk ali pride kak nov racunalnik za
asimilacijo).
2. apt-get install konqueror kwin xserver-xorg xlibmesa-dri kdm xfonts-base
linux-image-2.6-686-smp (oz. k7 oz. 686...)
2.a apt-cache search freefont (nikoli si ne zapomnim imena paketa ;) )
2.b apt-get install konqueror kwin xserver-xorg xlibmesa-dri kdm xfonts-base
kicker ksplash kpersonalizer ttf-freefont konversation
  Tole pozre cca pol ure na ne prevec dobrem linku. Na res dobrem linku je
stvar opravljena v 10 minutah
3. apt-get install blender openoffice.org kate vim kdevelop3 ....
  Tole vzame (spet pri hitrosti downloada pod 100kb/s) okrog tricetrt ure.
4. apt-get install openafs-client krb5-utils module-assistant (za file sharing
uporabljam uporabljam AFS). Potem je treba postimat se module, pri cemer
pomaga module-assistant. Cakanja manj kot 10 minut.

V glavnem - cimrov racunalnik je bil postavljen od vceraj ob polnoci do danes
okrog 16:00. Se vedno ne delujeta scanner (ki je vgrajen v HP-jevo
scanner-printer kombinacijo, tip pozabil) in 3D pospesevanje (ki ga ne rabi,
nisem pa se prav dolgo iskal tocne napake - v logu pise, da se drm modul celo
nalozi. Graficni cip je Radeon 9600 M10). Vec kot pol tega casa je bil
racunalnik zbootan v windows (treba izvest update, postimat se par
malenkosti).

Problem pri tem namescanju je ta, da sam ze vnaprej vem, katere programe je
treba namestiti, kaj je treba storiti. Ce Debiana prej se ne bi videl, bi si
zagotovo razbijal glavo. Ampak podobno se mi dogaja, ko vidim windows.

> Predlagaj mu astalavista.box.sk, celo zalogo crackov imajo :)
Prej je imel neko scrackano verzijo, vendar mu virusov ni hotela
odstranjevati. Ravno zato je rekel: "Bom dal ta denar, pa imam potem vsaj
mir...". Sedaj je bolje, da ga ne zafrkavam ;).
> to pa nebi vedel :)
TEGA tudi jaz ne vem, pa bi rad izvedel.

Nekateri pac obozujemo rodilnisko zanikanje ;).

Hvala za odgovor, takole se mi potem vsaj sanja, kaksne probleme imajo tisti,
ki so manj vajeni dela pod linuxom.