[LUGOS] home na fat32

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Sun Feb 5 22:40:33 CET 2006

Ze zadnjic sem rekel, da ni moj namen, da kogarkoli prepricujem, kaj naj
uporablja. Moj moto je, da uporabljam tisto, kar dela. In to takoj. Za
vse razen racunovodstva in publishinga linux, za slednje pa winse in
adobe suite. Tako sem ugotovil, da najbolje izrabim ponujeno. Al kako ze
gri tista zlizana fraza: naj tehnika sluzi cloveku in ne obratno ...
Vseeno, moji "nestrokovni" odgovori so spodaj.

polz wrote:

>Samo iz firbca - kaj je tisto, kar naredi Scribus neuporaben ?

Konkretno za mene: To, da delam s tiskarji, studii in oblikovalci ter
"prelamljalci", ki scribusa ne uporabljajo. Zdaj pa prenasaj ti datoteke
znotraj projekta, kjer je vsak mm pomemben. Ze med razlicnimi Adobe
verzijami so problemi (kot receno, to so malenkosti, ki pa so pomembne
pri publishingu). Jaz recimo ne morem delat korektur na tak nacin. Zdaj
bos rekel, to pa je njihov problem, kaj pa ne presaltajo na scribus.
Imajo svoje razloge, zakaj ga ne uporabljajo - ker jim ne vsega omogoca
tistega, kar rabijo. V tehnicno plat zagovora se jaz ne bom spuscal, naj
se oglasi kak indesigner, ki bo to kompetentno storil.
Sicer pa glede uporabe, jaz sem ga odprl, uporabljal 1 teden in ga nazaj
zaprl, po tem, ko export v pdf ni stimal ena na ena in je delal nekaj po
svoje. Nardit pdf, ki odraza stanje tvojega dela do mm in sivine oz
pantona natancno pa so v tem poslu osnove. Kot receno, nisem nek freak,
ki bi sedel pred compom in reseval probleme, ce stvar ne dela, kot
zelim, jo vrzem stran in vzamem tisto kar dela.
Pa semalo sminke:
- interface je obupen
- uporabnost je na psu, ker so meniji nasekani s fraco. Ok, to je stvar
navajenosti na adobovo programje.

>Danes sem videl, da se scrackana verzija Photoshopa 6.0 pod Wine-om lepo
>pozene. Kakega hujsega testiranja od odpiranja 1 slike ni bilo. Wine je bil
>tisti, ki je trenutno v debian unstable.

6.0? Kdaj so ze to publishali? v devetdesetih? :) joke,...

Primer izpred 5 min: pol ure se ze jebem z realplayerjem in plugini pod
linuxi, ker so na rtvslo zamenjali prikaz avdio/video materiala, pa bi
rad nekaj pogledal. Pod winsi dela sprve.
Kot receno, to so bedarije, ampak bedarija na bedarijo za vsakdanjega
uporabnika mu poje zivce.

>Zadnja 2 dni gledam cimra, kako re-instalira laptop.
>Ce imas dostop do neta in ze poznas imena linuxaskih programov, ki jih rabis,
>in ce imas spodoben dostop do neta, zna biti Linux celo preprostejsi za
>uporabo.

Nevem, dokler sem bil na winsih sem jih reinstaliral na 2 leti in vmes
je blo vse kul. To mi je porablo en dan, da sem postavil kompleten
sistem, vse backupe, vso pogramje (valda scrackano), vse updajte,
vglavnem vse, kar rabi clovek za delo.
Ko sem si nazadnje postavil linux, sem potreboval (sicer v presledkih)
skoraj mesec. Ok, nisem nek hud admin, ampak vseeno obcutno vec casa je
slo kot pod winsi, pa se vedno vse ne dela.

>Cimer je dal za Nortonov anti-virus 12 jurjev. Sesuvanja racunalnika to ni
>ustavilo.

Predlagaj mu astalavista.box.sk, celo zalogo crackov imajo :)

>Kako bi lahko ljudi preprical, da bi toliko denarja darovali npr. za razvoj
>koffice ? Odgovori na tole prosim v lugos-bla ;).

to pa nebi vedel :)