[LUGOS] home na fat32

polz polz at aufbix.org
Sun Feb 5 21:28:11 CET 2006

On Saturday 04 February 2006 01:12, Gupy the Fish wrote:
> Sej pravim, odkar sem (spet) presaltal na linux, sem bootal winse samo
> zaradi nuje. Kot receno, kar sem omenil nad crto - racunovodstvo in
> desktop publishnig ne  gre skoz pod linuxi, pa "da ga jebes".
Samo iz firbca - kaj je tisto, kar naredi Scribus neuporaben ?

Danes sem videl, da se scrackana verzija Photoshopa 6.0 pod Wine-om lepo
pozene. Kakega hujsega testiranja od odpiranja 1 slike ni bilo. Wine je bil
tisti, ki je trenutno v debian unstable.

> Moje mnenje je se vedno, da je za povprecnega uporabnika lazje palit
> winse - predvsem manj time consuming.
Zadnja 2 dni gledam cimra, kako re-instalira laptop.
Ce imas dostop do neta in ze poznas imena linuxaskih programov, ki jih rabis,
in ce imas spodoben dostop do neta, zna biti Linux celo preprostejsi za
uporabo.
> Ampak vseeno opravim vsa "redna"
> dela  (maili, web, text, ipd) normalnega (neroot uporabnika) na linuxu.
> Zakaj? Ker mi je kul ze v osnovi. :) Sama ideja open sourcea.
Cimer je dal za Nortonov anti-virus 12 jurjev. Sesuvanja racunalnika to ni
ustavilo.
Kako bi lahko ljudi preprical, da bi toliko denarja darovali npr. za razvoj
koffice ? Odgovori na tole prosim v lugos-bla ;).