[LUGOS] home na fat32

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Sat Feb 4 17:35:35 CET 2006

On 2/4/06, Gupy the Fish <gupofonus at gmail.com> wrote:
> Glede photoshopa in predvsem ostalih adobovih cudes  pa skoda zgubljat
> besed; ce pac delas z ljudmi iz graficnega sveta, je to to. Hvala bogu,
> da je vsaj reader za linux spisan, drugace bi jaz javkal. Ja, vem,
> marsikdo/kaj bere pdfje pod linuxi, ampak tisti, ki je na relaciji
> design-prelom-tiskarna, bo razumel zakaj adobe. Tu je debata odvec.
> QuarkXpress isto.

Po moje se ti splaca malo pogledat in investirat v katero od
komercialnih razlicic Wine-a.
http://www.codeweavers.com/site/products/cxoffice/ je recimo namenjen
zahtevnejsim switcherjem.

Po drugi strani si se vedno lahko namestis VMWare in bootas windows
brez reboota, tvoj linux home das v Samba share, ki ga potem Windows
znotraj VMware cisto normalno lahko vidijo (kot vsak drugi share).
Vsekakor bolj prirocno kot kopiranje datotek ipd.

lp,
Uros