[LUGOS] home na fat32

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Thu Feb 2 14:15:54 CET 2006

Za moje podatke mi je se kako mar, ampak v smislu njihovega obstoja,
nimam pa fobij glede tega, da bi mi jih kdo "napadal", ker imam desktop,
ki ga uporabljam samo jaz.
Glede moje "sminke" pa sprasujem zato, ker je res casovno zamudno in
nerodno za povprecno 50 datotek na dan, ki jih na novo sejvam, da
porabim za vsako ekstra cas in browsanje po menijih.
Fat32 pa imam, kot pravilno ugotavljas, ker imam na isti masini se winse
(zal vse kar rabim, pod linuxi ne laufa) in tam pac potrebujem taiste
datoteke vcasih.

Je torej kaka resitev, da naredim kak "link" na moj /mnt/itd, da se mi
bo v vseh progih odpiral namesto homa?

lp
M.