[LUGOS] home na fat32

Darko Bulat darko.bulat at ceterum.si
Thu Feb 2 14:00:33 CET 2006

Videti je, da ti ni mar preveč za tvoje podatke. Pri podatkih je
redko povdarek na "šminki". Za resno uporabo bi jaz vendarle
uporabljal ext3/sambo (če na desktopu imaš Windoze), but that's me.

Toda, ker je videti, da imaš Linux za desktop je itak čudno, da
imaš fat32. Zakaj le? Edini razlog je, zdi se, ker imaš dual-boot,
pa do istih podatkov na mašini dostopaš enkrat čez Windoze drugič
čez Linux, ne?

LP
D.

--

Gupy the Fish wrote:
> Zadrzki v kateri smeri?
>
> V bistvu je moj problem bolj "sminkerske" narave. Na fat32 shranjujem
> vse podatke, datoteke, mailbox, vse v glavnem, kar se tvori dnevno. Pri
> shranjevanju zna bit rahlo nadlezno vsakic znova hodit iz original homa
> na mnt in se poddirektorije, zato bi rad zadevo racionaliziral. Moj
> glavni namen je torej, da se mi vse "save asi"  (iz vseh programov)
> odprejo direkt tja, kamor shranjujem, se pravi v /mnt/nekaj/nekaj/. Ce
> je mozno to narediti se kako drugace, razen s prestavitvijo homa, bo
> [...]
>>> M.