[LUGOS] kopiranje particij

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Dec 2 16:53:39 CET 2006

Tretji hrček v paru s prvim kvari nitko. Lepo, komaj sem enega oddal.

Dobro, nazaj na nitko - FC 6 sem uspešno zmontiral. Če koga zanima, ni
šlo tako gladko kot je bilo napisano, postopek pa je bil v glavnini
enak. Potrebno je bilo onemogočiti še livno (yum --disablerepo=livna*)
in odmontirati nekaj paketov z navzkrižnimi odvisnostmi (librsvg2,
mplayer, xine, totem). Kde še ne gre, drugače, pa je že glavnina na FC6,
del pa tudi FC7 (repo development). Proti FC 6 je nekoliko hitrejša,
vendar se lahko malo tudi motim, saj sem prerazporedil particije z
gparted in jih bom poskusil premestiti po Blaževih navodilih jutri.

LP, Jože