[LUGOS] Clipperjeve aplikacije za DOS pod Linux-om

Andrej * union.kjesi at gmail.com
Fri Dec 1 18:33:32 CET 2006

On 11/30/06, Janko Mivšek <janko.mivsek at eranova.si> wrote:
> Andrej, to se pa sliši zanimivo! Nam lahko malce bolj opišeš, kako?
> Predvsem bi me zanimalo:
> - kako rešuješ šumnike
> - kako spraviš stvar na intranet, jo spraviš v spletno obliko?
>
> Vnaprej hvala!
> Janko

Z intranetom sem mislil lokalno omrežje dveh računalnikov :).
Priklopim celotni disk, kjer se nahaja program, prek sambe, dopolnem
autoexec.bat in config.sys v dosemu in dela. Glede šumnikov pa sem
pripnel stisnjen zip, kjer je pisava, program, ki zamenja znake (take
smo sicer na veliko uporabljali v času dosa) in bolj podrobna
navodila, kako namestiti pisavo in nastaviti dosemu (ta pisava deluje
samo pri xdosemu).

Pisave nisem naredil jaz, ampak sem pred časom vse skupaj dobil od
nekoga drugega.