[LUGOS] postfix-smtp-tls

Marko Jerak marko at jerak.si
Mon Aug 7 00:59:39 CEST 2006

Ni problem v tem ali je RPM in posodobitve. Posodobitve paketov so tudi
tukaj enostavne. V tem postfixu ni bil implementiran TLS, ki ga
potrebujem. Kako na vem katera stikala so in katera niso vkljucena v
RPM-u. Enako vprasanje velja za cyrus-sasl, ki ga imam namescenega preko
RPM-ja. Vkljuciti bi moral ducat zadev pa ga ne morem odstraniti ker ga
potrebuje novi ducat programov, ki jim niti na kraj pameti ne pride, da
bi mi dovolili, da zadevo odstranim in potem ful hitro nazaj namestim,
se novejso verzijo. :)

Mogoce so pa RPM paketi tako krasni in imajo vse aktivirano kar
potrebujem. Hm. Tudi ob RPM namestitvi lahko marsikaj vkljucis ampak kdo
bi vedel kaj.

lp

Joze Klepec pravi: