[LUGOS] postfix-smtp-tls

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Aug 4 19:06:20 CEST 2006

Robert Ludvik pravi:
> Marko Jerak pravi:
>
> Po moje bo kar v redu, če greš v mapo s sourci od Postfix-a, namestiš
> patche in še enkrat poženeš make in make install. Prej si lahko še
> nekam kopiraš datoteke .cf.
> lp

Mislim, da bi bilo bolje prebrati tisti del priročnika o RPM kako
vključiti že nameščen paket v sistem RPM. Verjetno bi bilo potrebno
narediti .spec datoteko in zgenerirati RPM. Datoteka .spec za postfix že
mora obstajati.  To bi bila investicija v prihodnost, če se ti ne da
vedno znova dodajati popravkov, zaganjati make in make install.

lp