[LUGOS] Vodenje projektov

Linux User linuxuser at process.si
Tue Apr 18 14:54:00 CEST 2006

Pri DotProject mi najeda živce, ker ne dela v redu z MySQL 5! GRRR!

Kako pa je z drugimi sistemi, ki ste jih omenjali, v povezavi z MySQL 5?
Ima kateri sistem modul, ki omogoča vodenje resursov (npr. materiala) po
projektih? Torej, da bi imel skladišče in dodeljeval material posameznim
projektom. Material pa bi se odpisoval iz zaloge.