[LUGOS] Vodenje projektov

matjaz.demsar at lj-mlek.si matjaz.demsar at lj-mlek.si
Thu Apr 13 10:49:35 CEST 2006

Najboljše izkušnje dosedaj imam z Dotproject. Iskal sem software za
projektno vodenje, ki bi bil open source in naletel nanj. Skupnost je
obširna, dodatkov je veliko v obliki modulov...
Sedaj se software uporablja v mojem matičnem podjetju in pri stranki.
Prevod sem naredil jaz (2.0.x verzija), uporabniki trenutne aplikacije so
pa prišli z MS Projecta in nimajo pripomb (vsaj relevantnih ne;)). Je pa
software najbolj namenjen projektnemu vodenju. Ima sicer tudi helpdesk, ki
je zaenkrat na stopnji, ki ni primerna za delo, med prednosti bi pa dodal
možnost uvoza iz MS Project ter export/import v obliki xml datotek (za
prenos med različnimi sistemi, delo v "offline" načinu ipd.)

Matjaž

"Miha Tomšič" <miha.tomsic at gmail.com>
Poslal: lugos-list-bounces+matjaz.demsar=lj-mlek.si at lugos.si
12.04.2006 12:46
Prosimo, odgovorite za
Glavni dopisni seznam LUGOSa <lugos-list at lugos.si>

Za
"Glavni dopisni seznam LUGOSa" <lugos-list at lugos.si>
Kp

Zadeva
[LUGOS] Vodenje projektov

Hojla!

Ima kdo kakšne izkušnje z vodenjem projektov z odprtokodnimi spletnimi
aplikacijami (phprojekt ipd.)? Iščem groupware za vodenje projektov,
razporejanje nalog, urejanje in sledenje zahtevkov  (?) (request
tracking), koledar ipd.

PHProjekt izgleda zanimivo in primerno, samo zadnaj noivca o njem sega
nazaj v september 2005 :-\

eGroupWare ni tako primeren za vodenje projektov, če ga prav razumem,
je pa bolj podprt, celo preveden v slovenščino itd.

Še kakšne ideje, predlogi in pomisleki. Saj v končni fazi jih bo treba
kar stestirati na lastnem primeru, samo bi vseeno rad kakšen korak
preskočil. :)

Hvala in srečno, M.